Festa Closing PartyFestival Closing PartyFiesta Closing Party

//Festa Closing PartyFestival Closing PartyFiesta Closing Party

Festa Closing PartyFestival Closing PartyFiesta Closing Party

Morralla Espai Creatiu ha finalitzat la seva programació regular de tallers, proposats durant els últims mesos, oferint una petita mostra del què s’ha estat treballant en aquestes activitats artístiques i creatives.

Per celebrar aquesta finalització dels tallers, el divendres 14 de juny, Morralla Espai Creatiu ha organitzat la Festa Closing Party on s’ha pogut gaudir de diferents exhibicions dels diversos tallers, com de teatre, Hip-Hop, breackdance, cuina asiàtica, manualitats i teles acrobàtiques.

La Closing Party va continuar amb un sopar a preus populars a càrrec dels joves del taller de cuina asiàtica i dels membres de l’ACAB, l’associació Amics de la Cultura Asiàtica de Blanes. Després, es va fer una festa temàtica tropical/caribenya per donar la benvinguda a l’estiu amb Dj’s i la millor selecció de cançons d’estiu de totes les èpoques per fer un Battle Hit.

Els nombrosos assistents a la Closing Party anaven disfressats amb motius estiuencs i tropicals, alhora que van poder participar en un Concurs d’Instagram per escollir la millor fotografia a través del hashtag #morrallaclosingparty.

Més informació aquí.

Fotografia Alejandro Rodríguez

Creative Space Morralla ended its regular schedule of workshops, proposed in recent months, offering a small sample of what has been working on those artistic and creative activities.

To celebrate the completion of the workshops, on Friday June 14, Creative Space Morralla organized Festival Closing Party where we could enjoy different exhibitions of various workshops, such as theatre, Hip-Hop, break-dance, asian cuisine, crafts and acrobatic fabrics.

The Closing Party continued with dinner at popular prices by young Asian workshop and ACAB members, the Friends of the Asian Culture Blanes. Then he made ​​a tropical themed party/Caribbean to welcome the summer with DJ‘s and the best selection of summer songs of all time to make a Battle Hit.

Numerous attendees Closing Party were disguised with reasons Summery and tropical, while able to participate in a contest for Instagram to choose the best photograph through hashtag #morrallaclosingparty.

More information here.

Alejandro Rodriguez Photography

Morralla Espacio Creativo ha finalizado su programación regular de talleres, propuestos en los últimos meses, ofreciendo una pequeña muestra de lo que se ha estado trabajando en estas actividades artísticas y creativas.

Para celebrar esta finalización de los talleres, el viernes 14 de junio, Morralla Espacio Creativo ha organizado la Fiesta Closing Party donde se ha podido disfrutar de diferentes exhibiciones de los diversos talleres, como de teatro, Hip-Hop, breackdance, cocina asiática, manualidades y telas acrobáticas.

La Closing Party continuó con una cena a precios populares a cargo de los jóvenes del taller de cocina asiática y de los miembros de la ACAB, la asociación Amigos de la Cultura Asiática de Blanes. Después, se hizo una fiesta temática tropical/caribeña para dar la bienvenida al verano con Dj ‘s y la mejor selección de canciones de verano de todas las épocas para hacer un Battle Hit.

Los numerosos asistentes a la Closing Party iban disfrazados con motivos veraniegos y tropicales, a la vez que pudieron participar en un concurso de Instagram para escoger la mejor fotografía a través de hashtag #morrallaclosingparty.

Más información aquí.

Fotografía Alejandro Rodríguez