Morralla Espai Creatiu 2018-05-02T11:14:48+00:00

logo de morralla espai creatiu

MORRALLA ESPAI CREATIU

Av. de l’Estació núm. 7  nau 4
(darrera betzinera GALP) 17300, BLANES
Horari: de dilluns a divendres, 17h a 21h.
Correu electrònic: morralla@blanes.net
Lloc web:morrallablanes.blogspot.com.es
Visualitza els NOSTRES CANALS SOCIALS :
Facebook VimeoYoutube

Morralla Espai Creatiu representa un espai de lleure que promou la participació dels joves de Blanes mitjançant l’autogestió de les seves iniciatives. És també, un punt de trobada i intercanvi pels joves. Des del servei es vol potenciar el lleure dels joves en totes les seves vessants, com a eina de construcció personal, alliberadora i constructiva.

A Morralla us oferim:

• Estudi de gravació i producció musical
  • Sala polivalent. – Gimnàs/sala de ball
  • Sala d’audiovisuals
  • Sala de concerts amb servei de bar
  • Miniramp (skateboarding)

També podeu trobar activitats gratuïtes com: cursos, tallers, monogràfics, conferències… que poden anar des de pintura fins al manga, passant per la dansa del ventre o els malabars. Incloses dins les programacions periòdiques d’activitats, hi podeu trobar des de campionats de skate fins a concursos literaris passant per jornades artístiques i participatives com el Fes-te jove.

Al mateix temps, ofereix la possibilitat de reservar un espai on reunir-vos o fer activitats amb els vostres amics o companys d’associació, així com sol·licitar el préstec del projector o l’equip de so.

morralla