Equip 2018-05-02T11:14:50+00:00
  • ÀNGEL ARUMÍ
    Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Especialitzat en gestió cultural. Dinamitzador juvenil d’Els Químics Espai Jove de Girona.
  • MIREIA DE LAS HERAS
    Mestra d’educació especial i logopeda. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Presidenta de l’Associació Batibull.
  • JORDI HERNÁNDEZ
    Llicenciat en Història. Monitor i Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzador juvenil. Director i educador de la UEC Blanes – Batibull.
  • MARC JUANOLA
    Mestre d’educació primària. Monitor i Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzador infantil i juvenil.
  • ICA LADERO
    Tècnica en Integració Social i estudiant del Grau de Pedagogia. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzadora infantil i juvenil. Secretària de l’Escola de Lleure Batibull.
  • EVA MOLINA
    Educadora Social i Pedagoga. Monitora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Educadora UEC Blanes – Batibull.
  • GLÒRIA MUÑOZ
    Pedagoga. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Coordinadora pedagògica de l’Associació Batibull i Directora de l’Escola de Lleure Batibull.
  • PATRICIA REYES
    Pedagoga. Monitora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Especialitzada en el disseny de material audiovisual. Educadora UEC Lloret de Mar – Batibull i dinamitzadora juvenil de Morralla Espai Creatiu de Blanes.
  • MIQUEL ROURA
    Tècnic en Animació Sociocultural. Monitor i Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzador juvenil. Coordinador de Morralla Espai Creatiu de Blanes.
  • MEIA TRIAS
    Tècnica en Integració Social i Pedagoga. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzadora juvenil. Tècnica d’absentisme escolar a Blanes.
  • JORDI URGELL
    Educador Social i Psicopedagog. Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzador juvenil. Director i educador de la UEC Lloret de Mar – Batibull.
  • EVA ARAGÓN
    Estudiant en Educació social i intèrpret de llenguatge de signes. Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil.
  • CONXI BADIA
    Tècnica en Integració Social i estudiant en Educació Social. Dinamitzadora de gent gran. Especialitzada en l’àrea de serveis socials.
  • KARLA BONEX
    Estudiant de Psicologia. Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Dinamitzadora infantil i juvenil.
  • BRIGIDA BOSCH
    Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Especialitzada en gestió cultural.
  • PILAR CASTRO
    Llicenciada en Veterinària. Especialitzada en prevenció i promoció de la salut.
  • MARTA CASTRO
    Pedagoga. Especialitzada en educació especial. Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil.
  • MONICA COLOMÉ
    Treballadora Social i terapeuta.
  • PAULA DIEGO
    Alumna en pràctiques del Grau de Pedagogia de la UdG. Educadora en pràctiques a la UEC Lloret de Mar – Batibull.
  • OLGA GALCERAN
    Comunicadora. Dissenyadora gràfica de l’Agència el Corriol. Posicionament i disseny web a Girona.
  • CLARA GARANGER
    Alumna en pràctiques del Grau de Pedagogia de la UdG. Monitora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Educadora en pràctiques a la UEC Blanes – Batibull.
  • KIKE GUAMIS
    Pedagog i animador sociocultural. Especialitzat en ludoteques.
  • SARA MANCHA
    Alumna en pràctiques del Grau de Pedagogia de la UdG. Monitora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Educadora en pràctiques a la Associació Batibull. Coordinació projecte Cuinem generacions.
  • ANNA MORA
    Sociòloga. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil. Coordinadora de projectes i continguts de la iniciativa social Talim: El cercador de l’educació en el lleure.
  • EDUARD NOYA
    Psicòleg. Especialitzat en orientació laboral.
  • NÚRIA RODRÍGUEZ
    Sociòloga. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil.
  • DANI TEIXIDÓ
    Monitor i Director d’activitats en el lleure infantil i juvenil.
  • LAIA VAL
    Mestra en Educació Infantil. Monitora i Directora d’activitats en el lleure infantil i juvenil.